Julio Barros insiste en el compromiso de Defensa con Ferrol y carga contra la Xunta

Julio Barros insiste en el compromiso de Defensa con Ferrol y carga contra la Xunta
Paseo del PSOE con la ministra Marga Robles. Salida del teatro Jofre hacia el mirador

El candidato socialista al Senado Julio Barros insistió ayer en el compromiso del gobierno de Pedro Sánchez con Ferrol a través de la construcción de cinco fragatas F-110. El senador en la anterior legislatura y miembro de la ejecutiva local valoró de forma “muy positiva” la visita de la ministra de Defensa, Margarita Robles, a Ferrol, en la tarde del lunes. Supone, afirma en un comunicado de prensa, “un espaldarazo e confirmación dos compromisos adquiridos polo Goberno de Pedro Sánchez coa urbe naval no referente á carga de traballo para Navantia”.

Recordó Barros que el contrato supone “unha inversión de 4.300 millóns de euros” con una carga de trabajo “que implicará 7.000 empregos durante os próximos dez anos”.

El exsenador contrapuso esta inversión a la que califica como “absoluta inacción industrial da Xunta de Galicia”. Acusa al gobierno autonómico de practicar el “escapismo” respecto a los problemas de Ferrol y su comarca. “A Consellería de Industria non invertiu nin un só euro nos once anos do goberno de Feijóo, a pesar de ter legalmente atribuída a competencia exclusiva en materia industrial na Comunidade Autónoma”.

Julio Barros acusó al presidente de la Xunta de dar por perdida Alcoa, “tendo que intervir o Ministerio de Industria para conseguir reverter a situación”. En ese mismo caso incluye a Endesa, “para a que a Xunta carece de proxecto de futuro e solución, en tanto que o goberno de Pedro Sánchez xa se ten comprometido a buscar alternativas para a continuidade da empresa”. l

Julio Barros insiste en el compromiso de Defensa con Ferrol y carga contra la Xunta

Te puede interesar