Feijóo anima a votar por “a unidade de España e o crecemento económico”

Feijóo anima a votar por “a unidade de España e o crecemento económico”
Diario de Ferrol-2019-04-24-005-4bafd3cb

Arropado por los candidatos locales al Senado, Juan Juncal y Verónica Casal, y con otros pesos pesados del PP gallego también ferrolanos como Miguel Tellado, Diego Calvo o el candidato a la Alcaldía y exconselleiro, José Manuel Rey Varela, el presidente de la Xunta y líder del PPdeG, Alberto Núñez Feijóo, llegó ayer a un  Jofre lleno para celebrar su acto central, antes de los comicios generales en los que aseguró que “o PP ten o proxecto máis sólido para España”.

Feijóo hizo múltiples referencias al debate a cuatro –a la hora del mitin solo se había celebrado el primero de ellos– e insistió en que sirvió para recordar “por que Pedro Sánchez perdeu as eleccións e por que tivo os peores resultados da historia do PSOE”. En este sentido, apuntó que “os debates non van só de fotoxenia, asesores e márketing, senón de argumento, equipos, proxecto sólido e de propostas, algo que o Partido Popular si demostra ter”.

Feijóo tuvo palabras para los candidatos a las elecciones generales y se refirió a Sánchez señalando que “canto máis se fale de economía, emprego, futuro de España, máis perde Pedro Sánchez”. De Pablo Iglesias criticó que “anda esixindo ministerios a Pedro Sánchez” y de Albert Rivera apuntó que “lanza unha moeda ao aire antes de dar unha opinión ao azar”. Frente a estos candidatos, Casado aporta, aseguró, “argumentos e proxectos sólidos para o país”.

El gran ausente de los debates,  Vox, estuvo también presente en el mitin de ayer y así el líder de los populares recriminó a Sánchez y a Rivera su afán por referirse a esta formación “porque a división do voto lles conven e porque ocultan a súa falta de ideas, proxectos e propostas”.

Feijóo se refirió a la firma del contrato de las fragatas F-110 y a la visita de la ministra de Defensa a Ferrol y a As Pontes, donde participó en un acto electoral, para asegurar que “de telo sabido, o mitin teriase celebrado hai dez meses”.

Feijóo incidió en que un presidente como Pablo Casado es lo que se necesita y lo que “máis lle convén a Galicia”, para que no  se repita “a frivolidade de Sánchez nin que Podemos faga e desfaga ao seu antollo nin ter que pagar peaxes a nacionalistas e independentistas”. Por eso, pidió el voto para el PP como valor seguro para “a creación de emprego, crecemento da economía, responsabilidade e unidade de España”.

Feijóo anima a votar por “a unidade de España e o crecemento económico”

Te puede interesar