miércoles 5/8/20

Díaz: “Temos que mobilizarnos para botar a este goberno irresponsable”

La ministra de Trabajo aseguró ayer en Ferrol que Feijóo “nada ten que dicir sobre os problemas deste país”
Díaz aseguró que el gobierno actual de la Xunta es “case virtual” | JORGE MEIS
Díaz aseguró que el gobierno actual de la Xunta es “case virtual” | JORGE MEIS

La ministra de Trabajo y diputada de Galicia en Común, Yolanda Díaz, hizo ayer un llamamiento “ás galegas e galegos progresistas” a votar el domingo para hacer posible “o soño” de “ter a partir do día 13 un goberno na Xunta semellante ao que temos no Estado”, poniendo así en el centro de su actuación, dijo, “os intereses da maioría social, a defensa do público e a vida das persoas”.

Díaz participó en la plaza de O Inferniño en el último gran mitin de la formación morada en Ferrol, donde insistió en que “o máis importante” es “que nos mobilicemos”. Así, aseguró que “estamos diante dunha Xunta que case é virtual” y tachó a Núñez Feijóo de “irresponsable cos problemas deste país”, también los de Ferrol, “unha cidade”, recordó, “que coñezo moi ben” y que es, aseguró, “unha das máis pobres do noso país cando o foi todo na industria de Galicia”. Para esta comarca, subrayó la ministra de Trabajo, “Feijóo non ten nada que dicir”, como tampoco lo tiene, indicó, “en relación co sector naval nin con sectores estratéxicos como o enerxético”. “En definitiva”, añadió, “Feijóo non ten ningunha responsabilidade en nada do que nos afecta”. Por ello, volvió a pedir el voto para Galicia en Común, pues solo así, incidió, habrá la “posibilidade de termos un futuro próspero en Galicia e, sobre todo, de botar a este goberno virtual e irresponsable da Xunta”.

“De menos a máis”

El candidato a la presidencia de la Xunta por la coalición, Antón Gómez-Reino, insistió en la importancia de la movilización para acabar “coas maiorías do PP e de Feijóo”. Aseguró el diputado de Galicia en Común en el Congreso que “estamos indo de menos a máis” en una campaña electoral en la que, explicó, “estamos percibindo moitísimo desexo de cambio no noso país”. En ese sentido, manifestó que es “clave dicirlle a esa maioría progresista”, tanto de la provincia de A Coruña como de la de Pontevedra, “que os deputados que nos estamos xogando co Partido Popular son claves para acabar con esa maioría que lle están a dar as enquisas”.

Gómez-Reino puso como modelo el Gobierno central, un ejecutivo, afirmó, que “lexisla a favor das maiorías sociais e dos problemas desta comarca, e que cumpre ademais co que di”, como prueba, aseguró, el decreto ley aprobado esta semana que incluye medidas para los transportistas del carbón “que eles mesmos solicitaban” y con los que tanto el candidato como la ministra de Trabajo mantuvieron ayer mismo una reunión antes del mitin.

“Demostramos”, concluyó Gómez-Reino, que “unha vez máis, como sucede con outras cuestións como a suba do SMI ou os Ertes, que o noso espazo político, Galicia en Común, cumpre sempre que está no goberno”. l

Comentarios