El Concello apoya con 15.000 euros a Asfedro en su lucha contra las drogas

El Concello apoya con 15.000 euros a Asfedro en su lucha contra las drogas
Sari Alabau, Jorge Suárez y Saínza Ruiz rubricaron ayer el acuerdo | daniel alexandre

La entidad firmó con el Concello un convenio de colaboración por un importe de 15.000 euros para llevar a cabo el “Programa de prevención de condutas adictivas: Infodrogas e prevención de condutas adictivas no ámbito familiar”.
Tal y como indicó la concejala de Benestar Social, Saínza Ruiz, se crea así un espacio de referencia y encuentro donde se informa y asesora a los jóvenes que consumen drogas en su tiempo de ocio de los riesgos asociados, además de proporcionar a los padres, madres y tutores las herramientas para ayudarles a afrontar posibles dificultades en el núcleo familiar. “Isto implica mellorar as habilidades educativas, de xestión e de comunicación que reciben a intervención e promover unha maior implicación de todos como axentes de saúde dos seus fillos e fillas, ademáis de mellorar a calidade da información sobre drogas das que dispoñan as familias, facendo fincapé nos factores de risco e protección ante o consumo de drogas”, explicó la edil.
Así, Ruiz destacó la presencia, por primera vez, de Asfedro en actos como el Festival Setembro, que instaló un punto de información en el parque Raíña Sofía.
Buque insignia
El alcalde, Jorge Suárez, destacó la labor de la asociación ferrolana, tras pasar “tempos complexos cando naceu, momento no que aínda non se coñecían os efectos da droga e as persoas eran repudiadas, cando eu considero que son enfermos máis que outra cousa. Asfedro logrou sobrepoñerse a todas esas dificultades”, indicó, al mismo tiempo que aseguró que, hoy en día, “é un dos buques insignia no social da cidade de Ferrol”.
Suárez aseguró que buena parte del mérito de las bajas cifras en cuanto a delincuencia en la comarca es de la entidad. “Dende logo podemos presumir de ter unhas forzas e corpos de seguridade como a Policía Local e a Nacional que fan un traballo serio e efectivo, pero tamén ten moito que ver nesa situación o traballo que levan a cabo en Asfedro nos seus centros de Caranza e O Confurco”, manifestó.
El regidor local terminó su discurso deseando que “ogallá algún día non sexa necesario este convenio porque cada vez a concienciación sexa maior”.
La presidenta de Asfedro, Sari Alabau, quiso agradecer la ayuda del municipal e indicó que programas como “Educando no lecer”. –basado en acudir a los sitios de ocio nocturno que frecuentan los más jóvenes para llevar a cabo la concienciación y sensibilización– “realmente repercuten positivamente en que a xuventude teña unha vida mellor e se libre desta gran plaga que é a drogodependencia”, indicó Alabau en su discurso. l

El Concello apoya con 15.000 euros a Asfedro en su lucha contra las drogas

Te puede interesar