jueves 6/8/20

El Colexio de Traballo Social pide la dimisión de Rosa Martínez Beceiro

El Colexio Oficial de Traballo Social de Galicia ha reprobado las declaraciones de la concejala de Benestar, Rosa Martínez Beceiro, en el sentido de que cree que en Ferrol ningún niño pasa hambre.

El Colexio Oficial de Traballo Social de Galicia ha reprobado las declaraciones de la concejala de Benestar, Rosa Martínez Beceiro, en el sentido de que cree que en Ferrol ningún niño pasa hambre. La presidenta del organismo, Marta Capeáns, considera esta afirmación “cando menos irresponsable” porque un cargo público “non ten que crer ou pensar, senón afirmar, xa que ten na súa man datos estatísticos e capacidade como para saber se no seu concello existen este tipo de situacións”. Pero además, el Colegio entiende que estas manifestaciones debieran ser motivo de dimisión teniendo en cuenta que Ferrol es la ciudad gallega con más riesgo de pobreza, con el ingreso medio por hogar más bajo, la tasa de paro más elevaday los recortes en prestaciones más importantes. Señala asimismo que los trabajadores sociales alertan continuamente “do crecemento de nenos con deficiencias nutricionais, tamén e moi especialmente na súa cidade”.
Por su parte, el Consello Local de Esquerda Unida ha hecho público un comunicado en el que señala que el convenio firmado por el Concello con Cáritas “non garante o cumprimento do acordo parlamentar sobre mal nutrición infantil”. Esta formación política entiende que dicho acuerdo es solo “un lavado de cara” que solo consigue que no se abran los comedores escolares durante el verano y añade que el PP “fai o que sabe facer: esmola para os pobres e convenios para derivar a xestión da pobreza cara entidades confesionais que, efectivamente, prestan un servizo asistencial cada vez maior por causa do inmenso furado que deixa o desleixo dos poderes públicos en protección social”.

Comentarios