La CIG denuncia la situación del personal de las residencias de mayores privadas

La Confederación Intersindical Galega, a través de la Federación de Servizos da Comarca de Ferrol, denunció la situación en la que se encuentra el personal de las residencias privadas de la tercera edad en la comarca de Ferrolterra.

Desde la Federación lamentan la “pasividade” de la Xunta, pues, a su juicio, “está a facer oídos xordos ante as demandas que se lles están a plantexar, demandas que afectan tanto ao persoal como aos usuarios dos centros, xa que están expostos a un grave risco polo contaxio do Covid-19 dende o comezo da emerxencia sanitaria”.

Desde la central sindical apuntan asimismo que “a falla de test para facer as probas ás traballadoras e traballadores que estiveron en contacto con Covid-19, fai que esas persoas teñan que seguir traballando, co conseguinte risco para a saúde, tanto do persoal como dos propios residentes”, dicen.

Esta situación provoca además, añaden, que “o persoal destes centros esté a sufrir unha exposición innecesaria ao propio risco biolóxico pero tamén unha situación de estrés emocional e ansiedade ao verse expostos a un risco grave e descoñecido ante o que se sinten totalmente vulnerables”.

Desde la Federación de Servizos da CIG de la comarca de Ferrol quieren dejar claro que el personal de los centros privados de mayores “non somos traballadores e traballadoras de segunda”. Reivindican que son personal sanitario y por lo tanto exigen a la Xunta las protecciones necesarias para hacer su trabajo.

La CIG denuncia la situación del personal de las residencias de mayores privadas

Te puede interesar