La CIG denuncia la intención del Gobierno de recortar las prestaciones por desempleo

La CIG denuncia la intención del Gobierno de recortar las prestaciones por desempleo
Diario de Ferrol-2018-05-17-008-6a55a82f

La CIG convocó ayer una concentración delante de la oficina de empleo de Ferrol para denunciar la intención del gobierno central de unificar las ayudas del Plan de Activación de Empleo (PAE), el Plan Prepara y la Renta Activa de Inserción (RAI). “Estamos a denunciar a intención que ten o o PP de meter nos orzamentos do Estado un novo recorte ás clases máis desfavorecidas, neste caso a todas aquelas que non cobran o subsidio de desemprego, que viven das axudas. O fai ademáis baixo un suterfuxio xa que o que plantexa é a unificación de todas as rentas e baixo ese pretexto de simplificación do proceso o que fai é reducir esas rentas, sobre todo no tempo de acceso a elas”, indicó ayer el secretario comarcal de la CIG, Manel Grandal. Así, puso como ejemplo que aquellos desempleados mayores de 45 años que ya terminaron su prestación y que acceden a este tipo de rentas van a perder un mes en sus prestaciones y los que tengan cargas familiares perderán hasta tres, una situación que se agrava en aquellos que no llegaron a cotizar lo suficiente.
A finales del pasado año, menos del 50% de los parados cobraba algún tipo de prestación por desempleo “e hoxe en día cremos que esa situación empeorou”, indicó Grandal, que señaló el aumento de jóvenes que acceden a contratos muy precarios –de unos seis meses o menos– y “veñen polo sindicato porque están cobrando axudas non contributivas, uns 400 euros outros seis meses e veñen preguntar se teñen dereito a máis”.
La CIG considera que con esta nueva reforma el PP “vai recortar o tempo de dereito ao subsidio de desemprego aos traballadores e traballadoras que precisan máis protección por parte de administración” y consideran importante que las competencias en esta materia se transfieran a Galicia.
Entre las propuestas del sindicato está las de tener una renta de insercción laboral para mayores de 18 años y que se elimine como referencia el Indicador Público de Rentas de Efectos Múltiples (Iprem) para calcular la cuantía de las prestaciones.
“Cremos que esta reforma reforza máis aínda a necesidade de que a cidadanía, os que estamos traballando, por sorte, e os que están nunha situación precaria, os pensionistas e, sobre todo, a xuventude, camiñemos a esa folga xeral do 19 de xuño”, manifestó Grandal.

La CIG denuncia la intención del Gobierno de recortar las prestaciones por desempleo

Te puede interesar