Cientos de personas llenan el Cantón para reclamar los derechos de las mujeres y el respeto a la igualdad

Cientos de personas llenan el Cantón para reclamar los derechos de las mujeres y el respeto a la igualdad
concentración feminista cantón

Cientos de personas se dieron cita ayer en el Cantón para reclamar una sociedad más igualitaria y reclamar los derechos de las mujeres, una acción llevada a cabo en diferentes ciudades españolas tras el auge de Vox en la política nacional con el tripartito andaluz.

“O colectivo feminista de Ferrol sae á rúa para berrar que os nosos dereitos non se negocian; estamos fartas de que sexan de quita e pon facendo con eles políticas do lixo e ninguneando a lei”, aseguró Sari Alabau, una de las encargadas de leer el manifiesto elaborado para la ocasión. El “pacto da vergoña” de Andalucía también fue nombrado varias veces en el texto, 

“Nin un paso atrás” fue el lema escogido para la ocasión y coreado por los presentes. “As mulleres somos culpables de loitar pola igualdade, de querer unha sociedade mellor, de facer unha loita pacífica e pacifista, de ser máis fortes e imparables, culpables de transformar unha realidade machista e desigual... Pero preferimos ser culpables antes que sumisas. Alcemos a voz. A sororidade é a nosa mellor arma”, finalizó el manifiesto.

El Espazo Feminista Ferrol, impulsor del acto ayer en el Cantón, justifica su nacimiento “porque hai moito tempo que está na mente colectiva de todas as mulleres crear un espazo libre, de unidade, de unión de todos os nosos pensamentos e as nosas forzas, as nosas ganas de dar resposta solidaria a todas as convocatorias, actos, reivindicacións e mobilizacións feministas que se están a dar en todo o país e, por suposto, queremos que Ferrol tamén estea, alce a súa voz e xere movemento”, aseguran.

El espacio aún se está formando, “con calma e paso a paso para recoller todas as voces da cidadanía e tentar darlle resposta”, por lo que todo aquel que esté interesado en formar parte de él puede ponerse en contacto a través de las redes sociales –tanto Twitter como Facebook– o en el correo electrónico espazofeministaferrol@gmail.com.

Cientos de personas llenan el Cantón para reclamar los derechos de las mujeres y el respeto a la igualdad

Te puede interesar