Alumnos de la Escola de Actores e Actrices de Narón actuarán mañana en el Auditorio municipal

En esta ocasión, será el turno de estudiantes de Interpretación y Música y Canto, dirigidos por Silvia Casal y Carlos Mosquera, Mos, que interpretarán “Hoxe estamos aquí e mañá somos unha fotografía” a partir de las 20.30 horas –la entrada es gratuita hasta completar aforo y el espectáculo tendrá una duración aproximada de 30 minutos–. 


“As persoas que asistan como público terán a oportunidade de acompañar ao alumnado nunha viaxe polo ciclo vital dunha persoa calquera, desde o seu nacemento ata a súa morte e cantando coa música en directo de Mos”, destacan desde el Concello. Mari, Barro, Carlos Cobelo, Beatriz Deus, Elisardo de la Cruz, Víctor Díaz, Vicky García, Silvia González, Fran Miranda, José Piñeiro e Inna Shchipkova conforman el elenco que se subirá mañana a las tablas del Auditorio naronés.


A través de estas “mostras”, la Escola de Teatro apuesta por facilitar a los alumnos y alumnos experiencias escénicas delante de los espectadores, algo imprescindible de cara a su formación como actores y actrices, al mismo tiempo que se pretende dar conocimiento al trabajo llevado a cabo en el centro de formación a los vecinos.
Las “Mostras de Traballo Escolar” correspondientes a este curso se iniciaron el pasado mes de enero y terminarán el próximo mes de mayo.

Alumnos de la Escola de Actores e Actrices de Narón actuarán mañana en el Auditorio municipal

Te puede interesar