El alcalde cree que se repetirán las elecciones generales y espera que el BNG se una a la “marea”

Jorge Suárez está “convencido” de que se repetirán las elecciones generales porque la actual fragmentación parlamentaria, aunque no es ajena a otros hemiciclos europeos, “non favorece un clima de estabilidade para catro anos”. Considera que una nueva votación “forma parte da normalidade” aunque opina que el Partido Socialista intentará evitarla porque le perjudicaría. “Poríaos nunha posición complicada, desde o meu punto de vista, e iso pode frear esa repetición porque van ceder a toda costa para evitar ese escenario”.
Ante una nueva cita electoral no cree que En Marea se pueda ver perjudicada por no haberse constituido como grupo parlamentario propio y formar parte, con las otras confluencias, del de Podemos. “En Marea vai manter a súa independencia. A marea non vai parar de subir e vaticino que para as autonómicas haberá unha polarización entre Partido Popular y En Marea”.
Cree que esta marca está “máis forte que nunca” y pone como ejemplo los resultados de las generales respecto de las autonómicas. El foco hay que fijarlo en el programa y dejar la candidatura para el final. “Fálase destes tres tenores que somos os alcaldes da Coruña, Santiago e Ferrol pero somos os menos importantes neste proceso”.
Espera Jorge Suárez que el BNG se sume a esta confluencia, en vista de los “movementos de placas tectónicas que está habendo” aunque su experiencia en la política municipal hace que lo vea “moi complicado”. Recordó Suárez, al respecto, la intervención del portavoz nacionalista Iván Rivas el día de la toma de posesión. “Nunca vin un discurso de investidura como o que fixo o voceiro do BNG en Ferrol, xa desde o minuto cero lanzando pedras contra un goberno que eles mesmos respaldaron”. Aun así “creo que as situacións están a mudar polas declaracións públicas de Vence, Aymerich e outros membros pero é importante que desde as mareas teñamos xenerosidade e respectemos que o BNG ten unha base militante moi importante”. Cree que, “se somos xenerosos, é posible que se chegue a algún tipo de acordo, pero sempre desde as bases”.

Un “rumbo errático” de Breogán Riobóo
Respecto a las destituciones en Podemos Galicia y las declaraciones de Breogán Riobóo sobre la posibilidad de concurrir solos a las autonómicas, Suárez opina que el político naronés “está tomando un rumbo errático que ten moito que ver coa súa ambición persoal e co que eu creo que non vai ir a ningunha parte”. Afirma que Podemos “é moito máis que Breogán Riobóo” y que el partido en Galicia vive “unha situación complicada”.  

El alcalde cree que se repetirán las elecciones generales y espera que el BNG se una a la “marea”

Te puede interesar