La Xunta traslada al Concello el diseño de un proyecto para la senda de O Val

La Xunta traslada al Concello el diseño de un proyecto para la senda de O Val
El proyecto original, rechazado por los vecinos, contemplaba un recorrido de algo más de dos kilómetros | d.a.

La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, y la conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, se reunieron ayer en Santiago para abordar el caso de la senda peatonal y ciclista de O Val, tras anunciar públicamente el gobierno gallego su intención de no construir esta infraestructura por la oposición vecinal al proyecto.
La conselleira confirmó a la regidora que la decisión adoptada es firme y le explicó que se adoptara “pola seguridade dos traballadores e ante a falta dun ambiente idóneo”. Así las cosas, Ethel Vázquez se reafirmó en su compromiso de actuar para mejorar la seguridad vial en la parroquia, trasladando al Concello de Narón la responsabilidad de redactar un nuevo proyecto de consenso con los vecinos.
Proyecto coordinado
Desde el gobierno gallego aseguraron que el proyecto de la senda de O Val fue coordinado con el Concello y sometido a información pública, incorporándose al mismo aportaciones municipales como la extensión de la longitud de la senda prevista y la incorporación de un ramal hasta el convento de Baltar. Un extremo desmentido ayer por la propia alcaldesa que aclaró que “se trata dun proxecto que non se coordinou desde o Concello porque é certo que se incorporaron algunas achegas municipais pero outras non”.
Ferreiro achacó la “falta de vontade e compromiso da Xunta para sacar adiante este proxecto, que se nega en rotundo a modificar e consensuar cos veciños e que pide agora ao Concello que redacte”. Además puntualizó tras la reunión que “é cando menos significativo e curioso que a conselleira nos convide a traballar polo consenso cos veciños e deseñar un novo proxecto cando ela mesma se nega a retomar o diálogo cos afectados por esta actuación, negando calquera posible consenso entre a Xunta –administración promotora do proxecto, e responsable da supervisión, expropiación e contratación da obra– e algúns afectados que piden unha serie de cambios no documento”.

Colaboración económica
Así las cosas, la alcaldesa manifestó su creencia de que se trata de un proyecto “positivo” no solo para la parroquia de O Val, sino para todo los ciudadanos y expresó la intención de su gobierno de estudiar alternativas a la situación. “Non imos ser este equipo de goberno os que demos a espalda a todos eses veciños e veciñas que están a favor da senda, polo que analizaremos desde o Concello a viabilidade dun novo proxecto retomando ese diálogo que a Xunta lles nega”, dijo.
Finalmente la alcaldesa también puntualizó que “se a Xunta non dispón nestes momentos de capacidade económica para facer un novo proxecto de senda peonil e ciclista consensuado coa veciñanza, desde o goberno local estamos dispostos a asinar un convenio con eles para que finalmente se execute esta obra na parroquia do Val”. l

La Xunta traslada al Concello el diseño de un proyecto para la senda de O Val

Te puede interesar