Suso Soto acusa al alcalde de Ares de “faltar á verdade” sobre la demora de las obras de Chanteiro

El diputado provincial de Contratación, Xesús Soto, salió ayer al paso de la acusaciones vertidas por el alcalde de Ares, Julio Iglesias, con respecto a la demora de las obras de ampliación de la carretera de Ares-Chanteiro que está acometiendo la Diputación. Soto recordó que si bien el alcalde justificaba la pasada semana el atraso en las circunstancias meteorológicas, “agora quere responsabilizar á Deputación e, en concreto, ao servizo de Contratación sobre cuestións nas que non ten responsabilidade ningunha”.

También insta al regidor socialista a tener un conocimiento más exhaustivo sobre las tramitaciones de un proyecto. “Julio Iglesias debería saber que este deputado non asinou nin tramitou nada ao respecto dese retranqueo de servizos que comenta, e debería saber tamén  que non se tramitou como un contrato senón como a indemnización ante a prestación dun servizo, o cal  imposibilita a aplicación de prazos dende un punto de vista legal. Pero aínda así, non foi o deputado de Contratación quen asinou a conformidade e aceptación deses traballos de retranqueo de servizos”, señaló. Soto considera que Iglesias “é consciente de todo isto pero aínda así actúa faltando á verdade” y achacó estas acusaciones al desenlace de la reunión vecinal celebrada en Cervás el pasado domingo  “da que parece non saiu mo bien parado”.

Lo insta por ello a “camiñar pola senda da concordia política” y a “axilizar a execución das obras de servizos asociados que ten pendente o Concello para poder retomar a obra provincial o más rápido posíbel, unha vez rematado o retranqueo de Telefónica e casi tamén o da electricidade”. Un proyecto por el que, como puntualizó, “o BNG leva loitando 20 anos”.

Suso Soto acusa al alcalde de Ares de “faltar á verdade” sobre la demora de las obras de Chanteiro

Te puede interesar