Reprueban al edil de ENE por el uso de la fotocopiadora y críticas a funcionarios

Reprueban al edil de ENE por el uso de la fotocopiadora y críticas a funcionarios
Alfonso Casal, en un momento de su intervención de ayer meis

El pleno de la corporación de Narón aprobó ayer con un único voto en contra, el del afectado, la reprobación de la conducta del concejal de ENE, Alfonso Casal por sus críticas a los funcionarios y por hacer uso personal de la fotocopiadora en color del Concello. Durante la sesión extraordinaria de ayer se dio lectura al escrito rubricado por la Xunta de Persoal y el Comité de Empresa en el que se le recriminó “a publicación de expedientes nas redes sociais cos nomes, apelidos e firma” de los funcionarios. “Estamos asistindo a un ataque gratuito e falto da máis mínima solvencia por parte de Alfonso Casal, dirixido contra a profesionalidade, independencia e obxectividade do colectivo de empregados municipais”, señalaron.
También se alertó del uso por parte del edil de maquinaria municipal “para a realización dun número inxente de impresións fóra do horario habitual de traballo do persoal municipal, máis de 600” de trabajos “cuxo nome non garda relación coas competencias municipais do edil –traballos de enxeñería, matemáticas, etc–”.
A este respecto, el edil Alfonso Casal procedió a leer un comunicado en el que admitió un “uso equivocado da máquina imprimindo en cor moitas copias en negro” y subrayó que “non fuximos de facer fronte ao pago daquelas copias que poidan ser consideradas fóra do uso normal do cargo”. Así es que propuso al gobierno que se “fixe un límite base de gasto en copias para os partidos, máis unha taxa para os gastos que excedan dito límite”.
En lo relativo a las críticas a los funcionarios, pidió disculpas “ás persoas que se viron afectadas pola publicación do seu nome, froito dun erro” pero volvió a cargar contra el colectivo asegurando que “o corporativismo é un resto de épocas pasadas que afortunadamente tende a desaparecer pois é un arma de dobre fío que pode acabar volvéndose contra o propio colectivo cando uns poucos o usan e manipulan para os seus intereses particulares”. Aseguró también que “máis do 50% das corrupción que temos en España, e seguramente me quedarei moi corto, puido producirse grazas á acción ou á omisión dos funcionarios”.
Tanto la portavoz de TEGA, Marián Ferreiro, como del resto de partidos políticos afearon la conducta del edil. El alcalde, José Manuel Blanco recordó que se trata de la primera reprobación que se produce en el Concello y animó al edil a reflexionar sobre su actitud.

Reprueban al edil de ENE por el uso de la fotocopiadora y críticas a funcionarios

Te puede interesar