miércoles 12/8/20

Núñez Feijóo: “É o momento para elixir entre un experimento e a certeza”

El candidato popular aseguró que  su único compromiso es con los gallegos y no con los partidos de Madrid
Feijóo explicó en Narón la necesidad de mantener en el gobierno de la Xunta al Partido Popular | daniel alexandre
Feijóo explicó en Narón la necesidad de mantener en el gobierno de la Xunta al Partido Popular | daniel alexandre

Alberto Núñez Feijóo pidió ayer en Narón el apoyo para “vencer nas urnas e non nas enquisas”. Una victoria que desea, dijo, “non para repetir na Xunta senón para que gane Galicia, para que haxa un goberno, non un multipartido, para unir á xente e non dividila, para por en Galicia o goberno que ten a maior experiencia”. 

Apuntó, de este modo, enumerando a todas las formaciones que se presentan, que “todos eses partidos non son alternativa para o país porque se non se entenden entre eles, como o van facer cos demáis”. Por eso, animó a votar el 12 de julio “coa cabeza e co corazón”, recordando que “a semente dos votos será a colleita do 2024 cando finalice a lexislatura e se non sementamos non teremos dereito a colleita”.

En un escenario  como el de la comarca de Ferrol recordó las millonarias inversiones en materia de saneamiento de la ría frente a cuantías que, explicó, se dejaron de invertir y que iban destinadas a las fragatas “polas que seguimos esperando o mesmo que polo BAC que sería traballo mentras non estiveran construidas”.

El candidato a la reelección en los comicios de la próxima semana puso como ejemplo del plan industrial para Galicia que tiene el gobierno central, ejemplificándolo con la situación a la que se han visto abocadas Ence o Alcoa y aseguró que “como non temos compromiso con ningún partido de Madrid, defenderemos a Galicia sen ningún tipo de condicións, salvo as familias, os traballadores e os nosos compatriotas”. 

Los tiempos de la pandemia no faltaron en el discurso del candidato, que avanzó que España “va a ser o país cos peores datos económicos da Unión Europea, un paro do 24,7 % e a necesidade de suscribir deuda pública ata 2050 , cun déficit público do 10 %”. 
En esta línea, auguró que cuando “rematen os ERTE e non haiba traballo para todos empezarán as dificultades”. Ante esta situación, apuntó que se volverá “a solucionar esta crisis, como fumos capaces de parar a pandemia”.

Para las elecciones del 12 de julio, animó a apostar por la “certeza da xestión, tendo que elixir entre un experimento e a experiencia”. 
Así, Feijóo aseguró que la política no consiste en “haber quen minte mellor senón en dicir a verdade, que é o maior patrimonio que ten un político”. Dijo, en este sentido, que no busca un voto de encuestas “porque estas non mandan, senón os galegos,  por iso veño humildemente a pedir a vosa confianza”, indicó al auditorio congregado en el Pazo Libunca,  porque Galicia “merece un goberno estable, para a maioría, para seguir traballando, vencendo a pandemia, a crise económica e volver crecer a e sorrir”.

Comentarios