Narón y Valdoviño estrechan lazos en las infraestructuras y los servicios

Narón y Valdoviño estrechan lazos 
en las infraestructuras y los servicios
Un momento de la reunión a la que también asistieron los ediles de Urbanismo de Narón y Obras y Servicios de Valdoviño

Analizar la viabilidad de que los Concellos de Narón y Valdoviño firmen un convenio de colaboración para que algunas viviendas del término municipal de Valdoviño viertan la basura en colectores situados en Narón fue el objeto de la reunión que ayer mantuvieron la alcaldesa Marián Ferreiro y su homólogo en Valdoviño, Alberto González, que valoraron la buena disposición mutua.

Según apuntó Ferreiro, esta primera propuesta podría suponer el punto de partida de “outras posibles colaboracións futuras entre os dous consistorios á hora de proxectar novas actuacións relativas aos servizos tanto de saneamento como de abastecemento e tamén na área de infraestruturas”. Así puntualizó que “poderiamos optimizar as obras que se realicen no límite dos dous Concellos, tanto a nivel técnico como económico. Isto repercutiría nun aforro no momento da execución das obras e tamén na súa xestión, e facilitaría un acceso a estes servizos a un maior número de veciñas e veciños, ao aproveitar as infraestruturas existentes e proxectadas en ambos concellos”.

Durante la reunión también se abordó la posible ampliación de la carretera que enlaza Meirás con Castro y los usos pendientes de definir de la superficie de As Boeiras que comparten ambos municipios.

Narón y Valdoviño estrechan lazos en las infraestructuras y los servicios

Te puede interesar