Narón pide una reunión con la Xunta para evitar la suspensión de la senda

Narón pide una reunión con la Xunta para evitar la suspensión de la senda
Los técnicos de la Xunta marcaron la pasada semana el trazado inicial

La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, solicitó una reunión con la conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, para tratar de evitar que la Xunta desestime definitivamente la construcción de la senda peatonal y ciclista de O Val, un posibilidad que la administración autonómica barajaba la pasada semana y que ayer mismo refrendó la propia titular del departamento durante la visita a una senda de similares características en el polígono de A Grela, en A Coruña. “Definitivamente resolveremos ese contrato. Na miña opinión é inaceptable o tratamento que recibiron os técnicos da Axencia de Infraestruturas que foron a algunha xuntazan por parte dalgunhas persoas”, señaló en referencia a los hechos ocurridos la pasada semana, “conseguir cartos é moi difícil, polo tanto eses cartos destinarémolos a onde sexan benvidos”, señaló.
Ferreiro les ha solicitado en el escrito remitido que esperasen al informe que redacta la dirección de obra sobre la viabilidad de posibles cambios solicitados por algunos vecinos antes de tomar una decisión en firme.
“Desde o goberno local defendemos desde o principio a vía do diálogo e a vontade negociadora das administracións foi constante neste proceso, como así o amosa o feito de que a pasada semana técnicos da Xunta se desprazasen á zona para marcar o tramo e falar coa veciñanza”, señaló aunque lamentó el hecho de que “debido ao mal asesoramento, tal e como se recoñece desde a Xunta, de parte dos afectados e afectadas, eles mesmos negáronse publicamente ao diálogo, adoptando unha serie de medidas que agora lamentablemente derivan nesta situación na que nos atopamos e que, probablemente, poderá levar a perder un investimento valorado nuns 800.000 euros”. Ferreiro recordó que la obra está adjudicada y que si bien se podrían acometer algunos modificados, nunca un nuevo proyecto como plantean los vecinos.
“Ata o día de hoxe, a administración autonómica non se pronunciou sobre a viabilidade das modificacións plantexadas por algúns veciños e veciñas, das que son coñecedores e que trataban de estudar unha vez marcado o trazado inicial na propia obra, finalidade coa que se desprazaron hai uns días á cidade”, explicó Ferreiro quien señaló que seguirá defendiendo la necesidad de retomar el diálogo. La alcaldesa también lamentó la postura del edil del ENE, Alfonso Casal, “erixido en portavoz dalgúns afectados ao falar da imposición dun proxecto cando el é o primeiro en negarse ao diálogo coas administracións para tratar de chegar a posibles acordos e atender as demandas veciñais que sexan viables”.
Además instó a los partidos de la oposición a tomar ejemplo del gobierno en su postura mediadora en este conflicto. “O equipo de goberno de Narón continuará mediando entre as partes, entendemos que xurdirán unha serie de reclamacións sobre ese proxecto pero é preciso que exista vontade de diálogo entre as partes”, puntualizó. l

Narón pide una reunión con la Xunta para evitar la suspensión de la senda

Te puede interesar