Narón expande el programa Camiño Escolar Seguro al colegio de A Solaina

Narón expande el programa Camiño Escolar Seguro al colegio de A Solaina
Diario de Ferrol-2018-11-20-015-2d7380af

El programa Camiño Escolar Seguro de Narón gana adeptos. Los ediles de Seguridade Viaria, Guillermo Sánchez Fojo, y Ensino, Mercedes Taibo, se desplazaron ayer hasta el CEIP A Solaina, el úlitmo centro educativo de la ciudad en sumarse a esta iniciativa que diseña rutas escolares seguras para que los alumnos acudan a pie, en bicicleta o patinete.

 “Unha vez máis atopámonos con que esta iniciativa funciona cun rotundo éxito entre o alumnado, que nada máis chegar ao centro realiza o check point nos puntos habilitados, no caso da Solaina tres, un en cada unha das entradas do colexio”, explicó Sánchez Fojo.

De los 463 alumnos del centro, 390 ya se anotaron desde el primer día al programa  que ya funciona en los colegios Ponte de Xuvia, Jorge Juan y Piñeiros. Las rutas, diseñadas por el equipo de Educación Vial, contaron en esta ocasión con la colaboración de la ASCM. En este caso se habilitaron rutas desde la carretera de Castilla, desde A Solaina y por las inmediaciones de la Pista Verde, en este último barrio.

“O obxectivo deste programa é fomentar a autonomía dos nenos e nenas de Primaria para ir ao colexio, garantindo a súa seguridade e mantendo informados putualmente aos pais e nais do momento no que acceden ao recinto a través dunha mensaxe ao seu teléfono móbil”, recordó la concejala Mercedes Taibo.

Los participantes en el programa podrán optar a regalos donados por el Concello de Narón y establecimientos comerciales de la ciudad que canjearán por sus “pegadas” del check point una vez acumulen los puntos solicitados en cada caso.

Narón expande el programa Camiño Escolar Seguro al colegio de A Solaina

Te puede interesar