EU celebra el jueves en Mugardos 40 años de concellos democráticos

EU celebra el jueves en Mugardos  40 años de concellos democráticos
Diario de Ferrol-2019-07-23-016-1b0c3c7b

“Un fío vermello para tecer alternativa de país”, este es el lema bajo el que Esquerda Unida celebrará este 25 de julio en Mugardos los 40 años de la constitución de los primeros concellos democráticos. La coordinadora nacional de la formación, Eva Solla, presentó ayer el programa que arrancará con un acto político a partir de las 12.30 horas. “Hai dous anos comezamos a celebrar en Mugardos esta data poñendo o aceno na importancia das alcaldías democráticas, homenaxeando a Juan Prieto Balsa, último alcalde republicano asasinado pola ditadura franquista. Hoxe volvemos, seguindo ese fío vermello, a celebrar a constitución dos 40 anos dos primeiros concellos democráticos coa alcaldía comunista de 1979 na man de Ángel Cortizas”, explicó ayer la propia Solla.

También hizo hincapié en la precariedad laboral, citando “un dato moi importante de CCOO: no noso país hai 216 mil horas extras non pagadas e, ese elemento de precariedade, traslada a relevancia de defender que se melloren as condicións laborais do noso país. Ese é o fío vermello que asumimos e recollemos de todas as loitas que se dan dende o local para defender os dereitos da veciñanza”. E esa é a idea que trasladará en Mugardos, xunto á que vimos dunha bagaxe política de lonxe e que hoxe poñemos ao servizo da cidadanía para dar unha alternativa ás políticas de dereita”.

La celebración del 25 de julio tendrá como eje central en Mugardos un acto político –12.30 horas– en el que intervendrá la coordinadora nacional de Esquerda Unida, Eva Solla, y el secretario de Organización, Rubén Pérez, y que también contará también con la presencia de la alcaldesa de Mugardos, Pilar Díaz, entre otros. Después de las intervenciones, se celebrará una comida lúdica y popular para compartir un día de fiesta y reivindicación.

Condena del asesinato machista
Durante la rueda de prensa ofrecida ayer para presentar el programa del 25 de julio, Eva Solla, recordó el feminicidio que tuvo lugar el pasado domingo en Vilalba y habló de la importancia de “facer unha seria reflexión sobre por que continúa esta sangría de mulleres asasinadas, maltratadas e vexadas”, así como a necesidade de “ter máis compromiso por parte das administracións á hora de frear o machismo e levar a cabo políticas de educación en valores”, dijo.

EU celebra el jueves en Mugardos 40 años de concellos democráticos

Te puede interesar