Educación reubica en otros centros a los alumnos preinscritos en Pedroso

Educación reubica en otros centros a los alumnos preinscritos en Pedroso
Escola de Pedroso realizarán unha pancarta

La Conselllería de Educación, Universidade e Formación Profesional ha reubicado a los seis alumnos preinscritos en la escuela unitaria de Pedroso en otros centros. La comisión de escolarización celebrada la pasada semana adjudicó a los afectados los colegios que pusieron como segunda opción, de lo que se extrae que la Xunta no tiene la intención de reabrir la escuela unitaria y cumplir así el compromiso adquirido el pasado curso si se llegaba al ratio mínimo de matriculaciones.


La situación fue ayer criticada por Terra Galega y la CIG-Ensino que arremetieron contra las políticas educativas de la Xunta. “As promesas levounas o vento (non sabemos se o nordés electoral que non lle deu ao PP en Narón os resultados esperados) e agora, chegado o momento de cumplilas, a excusa é que eles abriríana pero son os técnicos (ou máis ben o técnico Jesús Oitaven Barcala, secretario xeral de Educación) quen non o permiten”, señaló la secretaria comarcal de CIG-Ensino, Antonia Martínez.

Desde la central sindical exigen a la consellería que de las instrucciones necesarias para pemitirles a las familias matricular a sus hijos en la escuela unitaria de Pedroso adscrita al CRA de Narón, “cumplindo así realmente a súa palabra de que a escola é clave para a pervivencia e a dinamización do medio rural, idea coa que estamos totalmente de acordo”.

Por su parte, el secretario general de TEGA, Guillermo Sánchez Fojo, pidió ayer la dimisión de la conselleira de Educación, Carmen Pomar, ante la falta de compromiso con los padres afectados que desde hace semanas reivindicaban una respuesta. “Entendemos que a única responsable, ou cando menos a máxima responsable desta situación é a conselleira, que non confirma aos pais e nais a reapertura da escola de Pedroso cando cumpre os requisitos establecidos pola Xunta de Galicia en canto ás matriculacións para manter abertos este tipo de centros no rural”, señaló.

También acusó a Pomar de no querer recibir a la alcaldesa, Marián Ferreiro, a pesar de las reiteradas solicitudes de reunión y de darles largas a las familias “ao comunicarlles, según nos trasladaron algúns afectados, que se podería reabrir este colexio no curso que comezará en setembro, co que ou infundiu falsas esperanzas a sabendas ou foi incapaz de defender unha necesidade desta cidade”.

Educación reubica en otros centros a los alumnos preinscritos en Pedroso

Te puede interesar