Las ediles del PSOE que respaldaron a Trigo en Fene descartan su dimisión

Las ediles del PSOE que respaldaron a Trigo en Fene descartan su dimisión
Museo do Humor acto público de las concejalas del PSOE de Fene

Las concejalas socialistas Mar Piñeiro y Ana Basoa –excusaron la asistencia de Marta Pereiro, asegurando que sigue de baja– que respaldaron la moción de censura que el pasado 7 de febrero le dio la Alcaldía a Juventino Trigo (BNG) comparecieron ayer en un encuentro público ante medio centenar de vecinos y militantes para explicar los motivos que les llevaron a dar este paso pese a la desautorización de la comisión ejecutiva local de su partido. 

Ambas dejaron claro que serán consecuentes con lo que hicieron y que “ben dende o PSOE –que é o que nos gustaría–ou ben dende o grupo mixto” continuarán con su labor, porque no van a entregar su acta. Tampoco renunciarán, dijeron, ni a la portavocía ni a formar parte del gobierno. Así, explicaron que no van a dimitir y que ellas ya habían tomado su decisión, por lo que solo resta “que os órganos superiores tomen a súa”, aludiendo a la apertura de un expediente.

La portavoz Mar Piñeiro hizo un repaso por los antecedentes que llevaron a la moción de censura. Así, indicó, “non entendemos a actitude inmovilista da executiva local do PSOE de Fene”, que volvió a reiterar que la decisión de respaldar la moción era una recomendación de la dirección del PSdeG-PSOE que “establecía con meridiana claridade que os socialistas galegos apoiariamos na investidura á forza progresista máis votada en cada Concello, neste caso foi o BNG con seis concelleiros” y aseguró haber decidido dar el paso de firmar la moción “porque esta executiva non atendeu en ningún momento a nosa petición de impulsar esta moción de censura”.

Así habló de “perda ideolóxica e identitaria” del PSOE de Fene y recordó haber solicitado diferentes reuniones con la militancia para hacerlo partícipes de su labor en la oposición que no se llegaron a producir, “salvo dúas reunións mantidas co BNG, unha en decembro e outra en xaneiro, das cuales so sacamos en limpo a maldade das personas que compoñían outras forzas políticas e a necesidade de manter ao PP na Alcaldía”.

En su intervención Piñeiro admitió ser “culpables de ter coherencia cos nosos electores e coas decisións dos órganos de dirección do partido, algo que debería ter pasado en xuño”.

Acuerdo de gobierno
Con respecto a los que las acusaron de respaldar la moción para lograr réditos personales aclaró que  “non negociamos grandes salarios como algúns compañeiros, que parece que so se miran os seus petos”, dín. Consensuamos un goberno tendo en conta aqueles coñecementos que posuímos e cos que podemos axudar a facer un Fene mellor”.

“A nosa chegada ao PSOE de Fene foi para dar un cambio á agrupación socialista pero descubrimos que os inimigos do socialismo son aqueles que mostran outra doutrina do que en verdade”, dijo la portavoz del grupo municipal quien aseguró que “os verdadeiros socialistas estaban fóra da agrupación”. 

Mar Piñeiro avanzó además algunas de las concejalías de las que se harán cargo en el Gobierno del Concello de Fene, señalando que entre sus áreas estarán Obras, Servizos, Medio Ambiente, Promoción Económica, Industria, Comercio e Turismo así como Información Cidadá, Transparencia y Comunicación. Asimismo, Mar Piñeiro será teniente de alcalde; Sandra Permuy, segunda teniente de alcalde; Ana Basoa, tercera y Manuel Polo, cuarto. El área de Cultura recaerá en manos de los nacionalistas. 

De todos modos, será la próxima semana cuando se de a conocer al completo el reparto de responsabilidades.

Las ediles del PSOE que respaldaron a Trigo en Fene descartan su dimisión

Te puede interesar