“Tendo a tasa aprobada, agora é o momento de emprender o combate”

“Tendo a tasa aprobada, agora é o momento de emprender o combate”
El alcalde, Jorge Meis, en un momento del pleno celebrado ayer | jorge meis

El alcalde, Jorge Suárez, no considera que haber recuperado la tasa del PP le haya hecho perder fuerza sino todo lo contrario, Asegura que existía una situación “que era límite para a nosa ría e para 70 familias” y que “conseguimos salvala, de modo que se permite a supervivencia dunha empresa maioritariamente pública, que non queda destruida pola incompetencia dos 25 concelleiros”. Con la tasa aprobada y en vigor desde ayer, ahora se han reforzado sus posiciones, asegura, y toca ahora “armarse e combatir todas as irregularidades cometidas dende o ano 14 porque, con un servicio sen tasa, teriamos todas as de perder”.
Con este nuevo escenario, el alcalde, Jorge Suárez, piensa ya en buscar responsabilidades por cuestiones que se pusieron sobre el tapete en el pleno de ayer por parte de la oposición, como la falta de actas de recepción, el cobro de una tasa sin que se prestase servicio hasta el mes de abril, la situación en la que se encontró la depuradora tras las inspecciones efectuadas, etc. Además, indicó, “é o momento desa auditoría, que licitaremos por un procedemento aberto para analizar todo o que aconteceu desde a creación da empresa, dende o ano 99 e, se procede, se iniciará a resolución do contrato e senón é así se mellorarán os mecanismos de control e velarase polos intereses públicos”.
Suárez defendió la existencia de tres informes de auditorías pero indicó que no se iniciaron hasta ahora reclamaciones para no desvirtuar el objetivo inicial “o saneamento”. Por eso, insistió, “agora é o momento de emprender ese combate”.


Modificación de la tarifa
Uno de los temas que se acordó en el pleno de ayer, además del levantamiento de la suspensión de la tasa, fue la inmediata modificación de esta, algo en lo que confió el alcalde, apostando por “sacar puntos de consenso e deixar de aburrir á cidadanía con plenos longos, levando propostas que poidan ser admitidas por todos”.
Esta declaración de intenciones estuvo acompañada, sin embargo, de calificativos para todos sus compañeros de corporación, recordando que para modificar la tasa hay que contar con 13 votos. Del PSOE dijo que “minte máis que fala”, del PP “que está a desgastar ao goberno, e cando hai un acordo para levantar a suspensión da tasa hai unha traca final inesperada, bastante desleal pola súa parte” y del BNG “que nunca entra no debate da tasa e só quere facer política partidista con formas pouco respetuosas”. Solo se salvó de la criba Ciudadanos, que, para Suárez, “está sempre pola colaboración e pensa na cidade”.
Con este panorama, el regidor comenzará a tratar de cambiar la tasa para lo que espera colaboración porque “a ninguén lle interesa quedar retratado de cara a cidadanía como o que está sendo, e haberá que empezar a pensar o que de verdad lle interesa aos ferroláns máis alá dos propios círculos asamblearios”.

“Tendo a tasa aprobada, agora é o momento de emprender o combate”

Te puede interesar