Suárez tilda de “lamentable” el discurso de Feijóo en las Medallas Castelao

El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, acudió el domingo al acto de entrega de las Medallas Castelao, a la futbolista Verónica Boquete, el periodista radiofónico Pepe Domingo Castaño, al catedrático de Derecho Mercantil Carlos Fernández-Novóa, a la productora Vaca Films y a la Rede Galega contra a Trata. Suárez hizo ayer una dura crítica al discurso del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, en el evento, ya que considera que “mantivo un ton demasiado político para un acto que se supón que é de celebración para toda Galicia”.
Feijóo dedicó buena parte de su intervención a alabar las tradiciones, incluyendo las religiosas, y la transmisión de ellas entre generaciones, entroncándola con “Castelao e todos os que cimentaron o galeguismo”.
Entiende Suárez que es un “ataque directo” a posiciones como las de los alcaldes de A Coruña y de Santiago, que no acudieron a la ofrenda del Antiguo Reino de Galicia al Santísimo Sacramento, en Mondoñedo.
“Creo que foi lamentable”, aseguró el alcalde ferrolano, su intento de “corrixir posicións” y de “inmiscuirse dentro da política de cada concello”. “Este tipo de actos deben ser de respecto para todo tipo de ideoloxías e agardo que no futuro non exceda do puramente institucional e non se agreda ás decisións que toman determinados concellos, e máis cando se están respectando as normas constitucionais que falan precisamente da aconfesionalidade do Estado”.

Suárez tilda de “lamentable” el discurso de Feijóo en las Medallas Castelao

Te puede interesar