Rey Varela reivindica a Feijóo como “punto de encontro de toda a xente”

Rey Varela reivindica a Feijóo como “punto de encontro de toda a xente”

El candidato ferrolano al Parlamento de Galicia por el Partido Popular José Manuel Rey Varela reivindicó ayer en la ciudad naval la figura de Núñez Feijóo como un elemento que constituye –dijo– “un punto de encontro para toda a xente, con independencia de a quen votara en anteriores comicios, e de ideoloxías”.
Rey Varela, que a primera hora de la mañana participó en una reunión con apoderados e interventores que desempeñarán su labor en los colegios electorales de Ferrol, finalizó su campaña en la ciudad de la que fue alcalde con un nuevo encuentro con colectivos vecinales. Fue precisamente a estos a los que señaló que “en Galicia o mellor candidato que teñen é Alberto Núñez Feijóo, cuxa valía recoñeceron os propios responsables en Madrid desta formación”.

Voto del PSOE
También centró su intervención en pedir el voto de quienes con anterioridad habían depositado su confianza en el PSOE, en especial a aquellos que “non queren para este país un presidente das Mareas de Podemos”.
Para Rey Varela, Feijóo representa para la ciudad naval un “proxecto estable, fiable e solvente” en contraposición a las –incidió– “liortas que temos no Concello de Ferrol”, en donde gobiernan Ferrol en Común y PSdeG.
En la reunión que mantuvo durante primeras horas de la mañana con interventores y apoderados, el candidato popular expresó su convencimiento de que “serán unha ampla maioría as persoas que manifestarán co seu voto o desexo de que Galicia avance e siga adiante fronte ao bloqueo, as liortas e o catastrofismo”.
Rey insistió en que el PP “nin pide ni expide carnés de bos e malos galegos, de bos ou malos españois, de boa ou mala xente”. 
Como objetivo se planteó dar continuidad a la acción política encaminada a la recuperación para “avanzar nun obxectivo no que todos coincidimos, que non é outro que aproveitar o crecemento da nosa economía para mellorar o benestar de todos os galegos e galegas e para o progreso desta terra”.

Rey Varela reivindica a Feijóo como “punto de encontro de toda a xente”

Te puede interesar