Rey apuesta por una mayor coordinación sociosanitaria para los enfermos afectados por el mal de parkinson

Rey apuesta por una mayor coordinación sociosanitaria para los enfermos afectados por el mal de parkinson
Varios usuarios de la entidad ferrolana quisieron dedicarle una canción al conselleiro | jorge meis

El conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, visitó ayer la sede de Parkinson Ferrol para conocer de primera mano las actividades que realiza la entidad –ayuda, información y apoyo a enfermos y familiares– y ensalzar su trabajo.
“O labor que desenvolven entidades como esta, que xa acumula tempo importante de traballo, contribúe non só á mellora da calidade de vida das persoas afectadas, senón a facer máis visible esta enfermidade a través das actividades que desenvolven en materia de sensibilización social”, aseguró el titular autonómico en el encuentro.


Al mismo tiempo, Rey Varela incidió en que, a pesar de los avances en el tratamiento de esta enfermedad, “queda moito por facer”. “Temos que seguir afondando na investigación, no coñecemento da enfermidade e na sensibilización do conxunto da sociedade”, por lo que declaró que la Xunta apuesta claramente por una mayor coordinación socio-sanitaria para mejorar la atención a las personas con parkinson.
“É a obriga de calquera administración e goberno responsable ser sensible coas necesidades que presentan as persoas que máis precisan do noso apoio”, explicó, al mismo tiempo que indicó que su departamento, junto con la Consellería de Sanidade, trabajan actualmente para “mellorar a investigación, o coñecemento e a sensibilización” de esta enfermedad.
El ferrolano aseguró que es necesario ir “un pouco máis alá” y destacó el trabajo que realizan las familias y las entidades para facilitar que el paciente disponga “dunha mellor atención persoal e para que teña unha boa calidade de vida”.
En su visita, en la que varios usuarios de la entidad le cantaron una canción al conselleiro, Rey Varela quiso también destacar el papel de los voluntarios “que moitas veces dedican o seu tempo a axudar ás persoas que máis o precisan”.

Rey apuesta por una mayor coordinación sociosanitaria para los enfermos afectados por el mal de parkinson

Te puede interesar