El PSOE exige la retirada de la reforma local impulsada por el PP

El PSOE exige la retirada de la reforma local impulsada por el PP
VALENTIN GONZALEZ FORMOSO ALCALDE AS PONTES PSOE

En calidad de secretario de Política Municipal de la Ejecutiva de los socialistas gallegos, el también alcalde de As Pontes, Valentín González, instó ayer al PP a retirar la Ley de Racionalización y Sostenibilidad de la Administración Local. Aludiendo a la reciente decisión del Tribunal Constitucional de admitir a trámite el recurso presentado contra esta normativa, González Formoso incidió en que el documento “merma os dereitos dos cidadáns e non garante o financiamento das competencias e servizos municipais”.
Más de 3.000 ayuntamientos españoles, entre ellos los dirigidos por políticos del PSOE, se opusieron a esta ley, en la que, según indicó el secretario de Política Municipal de la Ejecutiva del PSdeG, “o Tribunal Constitucional verá que non se cumpre a autonomía local dos concellos”. El documento “dista moito do que necesita un país que quere reformar as súas administracións para funcionar mellor e fortalecer os dereitos de todos os veciños”, tal y como señaló González Formoso.
Cargó además el socialista contra el PP por la falta de diálogo y consenso previos a la aprobación de las normas y subrayó que, en este caso, se trata de “unha mala reforma, que perxudica aos cidadáns e non garante o financiamento das competencias municipais”.
La admisión a trámite por parte del Tribunal Constitucional del recurso presentado contra la  reforma local constituye, en palabras de Valentín González, “un raio de esperanza”, debido a que el texto de la ley, asegura, “pon en risco a prestación de servizos sociais moi importantes e a autonomía da administración local”.
“Temos nesta lei un exemplo máis de que o Partido Popular non pensa nos problemas dos cidadáns, senón que a súa prioridade é seguir gobernando sexa como sexa”, apuntó González Formoso. n

El PSOE exige la retirada de la reforma local impulsada por el PP

Te puede interesar