El PSOE descarta cualquier posible moción de censura en Ferrol e insta al alcalde a “gobernar con propostas”

Las desavenencias entre el gobierno ferrolano y la oposición no acabarán con moción de censura, porque ni PP ni PSOE parecen dispuestos a ellos. Del mismo modo que el Partido Popular lo afirmó ya en varias ocasiones, la portavoz socialista, Beatriz Sestayo, lo ratificó ayer en una entrevista en la Radio Galega en la que aseguró que su formación  descarta apoyar una moción de censura junto al PP para apartar a Jorge Suárez de la alcaldía. 
Sestayo apostó por “poder pasar páxina ás diferencias co alcalde” y añadió que la confrontación dialéctica “é facilmente evitable, non se debe insultar e menos calificar de mafia a unha organización política, neste caso o Partido Socialista”. Por eso pidió al regidor que se dedicase a “gobernar, levar propostas ao pleno para mellorar a cidade e tentar facelo co maior consenso posible”.

valentía
El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez indicó ayer que “ningún grupo político” de la corporación municipal “ten a valentía de pactar un goberno e presentar unha moción de censura” contra él, “aínda que si o tiveron para pactar un salario”. El regidor considera que existe un pacto entre PP y PSOE para “asfixiar a este gobierno, deixando para unha ciudad de 70.000 habitantes tres persoas con dedicacións exclusivas”, al tiempo que “a oposición blindou, co pacto PP-PSOE, o salario de oito edís para facer oposición”.
También incidió en que este acuerdo entre el grupo liderado por la popular Martina Aneiros y la socialista Beatriz Sestayo “parece máis un centro de emprego” que un acuerdo entre partidos tradicionalmente enfrentados.
El regidor destacó que su grupo tiene la intención de “traballar pola cidade, xa que ningunha outra formación quere facelo e non queren presentar unha moción de censura”, al mismo tiempo que indicó que la oposición “prefire manter un goberno baixo a asfixia” mientras que su equipo trata de “sacar propostas adiante”.
Que el PSOE anuncie que no apoyará una moción de censura es considerado por el alcalde como “un brindis e esperemos que non sexa ao sol, polo que continuaremos coas nosas propostas políticas”. n

El PSOE descarta cualquier posible moción de censura en Ferrol e insta al alcalde a “gobernar con propostas”

Te puede interesar