Leira se muestra “abraiada” por no recibir el fallo de la asamblea de FeC

Leira se muestra “abraiada” por no recibir el fallo de la asamblea de FeC
Esther Leira recibió ayer el decreto mediante el cual se le retiran las cuatro concejalías que gestionaba | j.meis

La exconcejala de Obras, Vivenda, Rehabilitación e Medio Ambiente, Esther Leira, aseguró ayer que recibió “ás 12.20 o decreto polo cal se me aparta da xunta de goberno local e se me retiran as concellerías cando estaba no despacho, pero non recibín ningunha comunicación da resolución da asamblea do pasado martes onde se solicitaba a renuncia da miña acta cando se dixo, públicamente, que se me ía comunicar; co cal se da a paradoxa de que se me quitan as competencias pero sigo de concelleira”, alegó ayer Leira, al tiempo que aseguró sentirse “abraiada”.


De este modo, la edil asegura que todavía no pasó a ser no adscrita y continúa en el grupo de gobierno aunque sin cartera. “Eu vou seguir na corporación pero nas súas mans está como”, indicó. Leira También reclamó que la misma rapidez que tuvo Ferrol en Común para convocar la asamblea “agora non a teñan para comunicar as decisións”.
Con todo, la concejala acudirá el lunes, como cada día, a su despacho a pesar de no tener ya competencias porque “téñenme que expulsar e non o fixeron, é sorprendente”.


Esther Leira confiesa que su decisión de levantarse en el pleno celebrado el viernes 16 antes de la última votación sobre un modificado de crédito le iba a traer consecuencias pero que “o que pasou a posteriori, en ningún caso o esperaba”.
Así, continúa valorando emprender acciones judiciales al considerar que no existe un órgano de garantías y que “as decisións se toman contra os estatutos e a legalidade”, por lo que ella y sus afines estudian si hay imputaciones penales.


Desde el Concello aseguraron ayer que es el grupo de Ferrol en Común el que está “abraiado porque se puido quedar ata o final da asamblea onde se acordou quitarlle as competencias por unha pérda de confianza e non o fixo”.


Así, explican que la decisión de la reunión del miércoles Leira “a coñece de sobra” y que simplemente están dándole un “plazo razonable” para que actúe en consecuencia y deje su acta, algo que, recuerdan, puso a disposición de la propia asamblea en declaraciones a los medios la pasada semana.

Leira se muestra “abraiada” por no recibir el fallo de la asamblea de FeC

Te puede interesar