José Manuel Blanco: “Que nun ano ninguén se acorde de mín será o meu maior orgullo”

José Manuel Blanco: “Que nun ano ninguén se acorde 
de mín será o meu maior orgullo”

“Marián Ferreiro é unha muller preparada, cun gran equipo. Xuntos van conseguir que nun ano ninguén se acorde de mín. Ese será o meu maior orgullo porque significará que Narón segue medrando por riba do personalismo”. Así se pronunció ayer el alcalde de Narón, José Manuel Blanco en la Festa do Río que Terra Galega celebró en el área recreativa de Pedroso donde anunció a militantes y simpatizantes su despedida del cargo.
El primero en tomar la palabra en el acto al que acudieron más de 700 personas fue el coordinador local de TEGA, Ibán Santalla quien avanzó que “xente nova como min e moitos compañeiros e compañeiras imos dar un paso adiante para coller as rendas do partido en Narón, e confiamos unha vez máis no voso apoio”. Le tomó el relevo sobre el escenario ubicado bajo carpa, el secretario general del partido, Guillermo Sánchez Fojo, que aportó la nota emotiva al evento. “Por casualidades da vida tocounos traballar xuntos cando eu tiña 23 anos e el algún máis, e desde aí estivemos xuntos na vida sindical, na política, nas asociación de veciños… foi meu compañeiro, meu amigo….”, indicó. No le faltaron palabras de agradecimiento a Blanco “por ser o alcalde e a persoa que fuches, por facer un equipo e polo moito traballo feito por Narón”.
El todavía regidor –presentará su renuncia en el pleno extraordinario del día 23– no dudó en reprochar en broma a Sánchez Fojo que hablase en todo momento en pasado. “porque di fun, fun, fun... e vou seguir sendo”. Blanco aseguró que se marcha “coa cabeza alta, cada un ten que vivir coas circunstancias do seu tempo e os nosos foron duros pero soubemos afrontalos”. Aprovechó para agradecer a los asistentes su apoyo, “e por formar parte da historia e do crecemento de Narón, que sen vós non existiría”.
Fue el propio Blanco el que dio paso a la “futura alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro” que aseguró tener sentimientos encontrados. “Por un lado sinto ilusión por afrontar esa nova etapa e por outro unha certa nostalxia, xa que Blanco remata a súa traxectoria como alcalde”. Sobre esta última Ferreiro destacó que fue “exemplar e contribuíu a que TEGA siga sendo vista polos naroneses e naronesas como a mellor opción de goberno”. La por ahora portavoz de TEGA en el Concello aseguró “para nós sempre serás un líder” y que su llegada a Alcaldía “será un gran reto ao que desexo responder como se merece, con todo o maior esforzo, para o que conto co equipo de Terra Galega”. Marián Ferreiro concluyó su discurso pidiendo a los asistentes “a vosa confianza para poder gañar a Alcaldía no ano 2019 e continuar traballando polo benestar da nosa xente”.
Al término de las intervenciones se proyectó un vídeo que repasó los 34 años de carrera política de Blanco que inició en el año 1983 y que dio paso a la comida popular. l

José Manuel Blanco: “Que nun ano ninguén se acorde de mín será o meu maior orgullo”

Te puede interesar