Feijóo atiza en el bastión de Ferrol el castigo contra los que “desobedeceron” las urnas

Feijóo atiza en el bastión de Ferrol el castigo contra los que “desobedeceron” las urnas
Un momento del encuentro celebrado en Ferrol

El presidente del PPdeG, y titular del Ejecutivo autonómico, Alberto Núñez Feijóo, no quiso ayer perder la oportunidad de que Ferrol constituya uno de los núcleos urbanos en los que el voto a su formación supera históricamente con holgura al de otras formaciones políticas para incluir a la ciudad naval en el itinerario de la jornada de cierre de campaña a las generales de este domingo. En un desayuno que mantuvo con interventores de esta formación en la jornada electoral, defendió que la opción del PP es la de un voto contrario “aos que desobedeceron ás urnas e aos que non fixeron caso aos cidadáns”, en clara defensa de que gobierno el partido más votado, independientemente de los pactos que haya lugar tras el escrutinio.
En este sentido, Núñez Feijóo insistió en que “ocorra o que ocorra o domingo, a nosa comunidade seguirá tomando decisións” y que “o Goberno da Xunta seguirá a traballar”.
El presidente gallego se manifestó también confiado en que “moita xente vote de forma clara para conseguir que non volva repetirse este fracaso da democracia nin esta forma frívola de entender os resultados”. En este sentido, contrastó la “política populista” –dijo que la del PP no lo era– “que só se centra nas ideoloxías, na división e nos bandos”, con la “máis moderada dos populares, baseada nas persoas e en resolver os seus problemas”.
Argumentó para ello que “hai dúas clases de políticos”. Los que “resolven problemas” y los que ¨os crean; os que conseguen co seu traballo e esforzo que a xente viva mellor ou os que, pola súa irresponsabilidae, fan que a cidadanía viva cada vez peor”, argumento.
Acompañado por los respectivos presidentes provincial y local, Diego Calvo y el conselleiro de Política Social, José Manuel Rey, así como por el secretario general de los populares gallegos, el también ferrolano Miguel Tellado, Feijóo lanzó un claro mensaje para “aproveitar a oportunidade de volver escoller a un presidente do Goberno que coñece e ama Galicia, que é galego e que leva a nosa comunidade no corazón, no Boletín Oficial do Estado e na mesa do Goberno”,
Mariano Rajoy, señaló Núñez Feijóo, “é unha oportunidade histórica que non debemos desaproveitar”.

Feijóo atiza en el bastión de Ferrol el castigo contra los que “desobedeceron” las urnas

Te puede interesar