• Sábado, 03 de Diciembre de 2016

El exalcalde Antonio Martínez Aneiros estrena su propia calle en O Val

“Pasar da ditadura militar á democracia non resultou barato, custou moito, a min incluso ter que ir a prisión, pero por fin fomos aprendendo, uns mellor que outros, a vivir en democracia que a sociedade aínda agora descuida

El exalcalde Antonio Martínez Aneiros estrena su propia calle en O Val

“Pasar da ditadura militar á democracia non resultou barato, custou moito, a min incluso ter que ir a prisión, pero por fin fomos aprendendo, uns mellor que outros, a vivir en democracia que a sociedade aínda agora descuida ás veces con relativa frecuencia”. Así habló ayer el exalcalde de Narón Antonio Martínez Aneiros durante el homenaje que el Concello le rindió con motivo del Día de Narón dándole su nombre a una calle y un complejo que aglutina varias instalaciones en su parroquia natal, en O Val.
El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, presidió el acto impulsado por la AVV Os Irmandiños de O Val, y respaldada por la Fundación Terra de Trasancos y la Sociedade Deportiva O Val y aprobada por unanimidad en el pleno del pasado octubre. “O primeiro libro prohibido que lín na miña vida, que iba temblando cando o levei para casa, conseguímolo de Antonio un grupo de rapaces que nos reuníamos nun baixo das vivendas sindicais “La madre de Máximo Gorki”, que nos animou a seguir lendo”, recordaba ayer Blanco que se inició en la política también a instancias del exregidor. Asimismo valoró el trabajo al frente del Concello entre 1979 y 1985. “Deseñou un plan, cando non había nada, que aínda hoxe marca o futuro de Narón, pensando en cousas como escolas, centros de saúde, pistas polideportivas no rural que parecían imposible, pero conseguírono e marcaron o que hoxe é Narón, a oitava cidade de Galicia”.
Un Martínez Aneiros visiblemente emocionado valoró que fueran las asociaciones las que promovieran el homenaje y agradeció el apoyo de su familia, también presente, “cando acertei e cando non foi así”.