EU celebra que el Constitucional admitiese a trámite el recurso por el archivo del “Caso Couso”

Esquerda Unida Ferrol quiere mostrar su “esperanza” después de que el pasado 23 de mayo el Tribunal Constitucional admitiese a trámite el recurso interpuesto por la familia del cámara José Couso y la Asociación Libre de Avogados ante el archivo forzoso del “Caso Couso”. Desde el partido se muestran esperanzados de que el Constitucional “entre no fondo da cuestión, derrogando e declarando inconstitucional a lei que deixa impunes numerosos crimes contra a Humanidade e outros recollidos no Dereiro Internacional Humanitario e nos Convenios con Xenebra”.
La formación política denuncia que los pequeños logros judiciales de la familia del cámara asesinado en Irak en 2003, se viesen “entorpecidos permanentemente polos gobernos de José María Aznar e de José Luis Rodríguez Zapatero e o clarísimo torpedeo da causa por parte da Fiscalía Xeral do Estado”.


Así, EU espera que finalmente vuelva “a cordura aos lexisladores e maxistrados e que a familia Couso Permuy, na súa xa longa loita, obteña a Xustiza que se merece e á que ten dereito”.

EU celebra que el Constitucional admitiese a trámite el recurso por el archivo del “Caso Couso”

Te puede interesar