Un cedeirés representará a la comarca en el concurso “Recantos” de Luar

Un cedeirés representará a la comarca en el concurso “Recantos” de Luar
Copia de Diario de Ferrol-2017-08-03-008-a493123f

“Saín do casting convencido de que me ían coller”. Así de seguro se mostró Sergio Bellón, cedeirés residente en San Andrés de Teixido, cuando salió de la prueba el pasado mes de julio para formar parte del concurso “Recantos” del programa Luar de la TVG. 
Bellón lleva más de trece años en esto de la música y, aunque pasó por varias formaciones –actualmente forma parte del grupo Chylaba– nunca se decidió a dar un paso más allá. “A xente sempre mo andaba dicindo: ‘ti non sabes o que cantas, tes que escoitarte’ e a verdade é que a min non me gusta como o fago cando me escoito pero por cumprirlle o gusto ós meus amigos, veciños e tamén por orgullo propio decidín probar sorte”, comenta Bellón desde el restaurante que regenta en San Andrés de Teixido, Mesón Eiravella. 
Aunque los comienzos fueron un poco precipitados –llamó a la productora el día anterior a que comenzasen las pruebas de selección–, al final su confianza y el apoyo de sus allegados dieron resultados. “Estaba limpando a freidora do bar e chamoume un dos productores para dicirme que estaba dentro e que ía representar ás Terras do Eume. Eu non podía parar de chorar e aínda me emociono ao recordalo”.
Bellido asegura que el buen ambiente fue la tónica general de los castings, en los que estaba el propio Xosé Ramón Gayoso, dos productores y un cámara. “Cando entrei e dixen que era de San Andrés todos miraron para mín sorprendidos de que viñera de tan arriba e enseguida comezaron a falar da zona dicindo que tiñamos os mellores percebes; a verdade é que foron moi amables e simpáticos”, indica.
El cedeirés estuvo asesorado por otros “recanteiros” de ediciones anteriores que le explicaron como iba a ser la prueba. “Eu tiña que cantar tres temas e o xurado mandábame parar pero eu vía que non me dicían nada e iso podía significar dúas cousas: ou que se despistaran ou que lles gustaba, e parece que foi esto último”, comenta entre risas.

Orgullo
El programa comenzará su nueva temporada el próximo 15 de septiembre y, aunque ese día solamente cantarán dos concursantes pero tendrán que asistir todos, como cada viernes, en representación de su tierra. “Penso levar á miña terra por diante e deixar o pabillón ben alto”.
En referencia a Manuel Andrade, el miembro de jurado más crítico y duro con los concursantes, Bellón asegura que “é un cacho de pan e xa me tarda coñecelo”, ríe.
En cada actuación, el equipo les ayudará a preparar los temas que tengan que interpretar y solamente les dejarán escoger las canciones en la semifinal y final, por lo que Sergio Bellón espera llegar lo más lejos posible.
El cantante cuenta ya con un club de fans en Facebook para mostrarle su apoyo e ir anunciando todas las novedades referidas al artista. “Teñen xa feitas camisetas e todo e moitos vanme acompañar aos directos, a verdade é que estoulle moi agradecido a toda a xente que me apoia desde o principio”, confiesa.
Con todo, insiste en que “hai que ser humilde e saber sempre de onde ves” para seguir cosechando frutos en esta profesión. l

Un cedeirés representará a la comarca en el concurso “Recantos” de Luar

Te puede interesar