• Viernes, 22 de Septiembre de 2017

Narón “gradúa” a 90 alumnos de cursos de las áreas de Mocidade, Novas Tecnoloxías y Formación

El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, y la concejala de Novas Tecnoloxías e Mocidade, Natalia Hermida, hicieron entrega ayer de los diplomas a los 90 alumnos participantes en seis cursos formativos de diferentes áreas.

Narón “gradúa” a 90 alumnos de cursos de las áreas de Mocidade, Novas Tecnoloxías y Formación
Foto de familia de los alumnos que acudieron ayer a la entrega de diplomas en el consistorio naronés
Foto de familia de los alumnos que acudieron ayer a la entrega de diplomas en el consistorio naronés

El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, y la concejala de Novas Tecnoloxías e Mocidade, Natalia Hermida, hicieron entrega ayer de los diplomas a los 90 alumnos participantes en seis cursos formativos de diferentes áreas. Así se concedieron diplomas a las personas que culminaron los cursos de “Marketing dixital: promoción comercial a través das redes Sociais”, “Trámites en liña e administración electrónica” y “A utilidade das TIC”, del área de Novas Tecnoloxías.
En el área de Formación se entregaron los diplomas de lasconvocatorias de “Certificacións UNE Carretilleiro + PEMP” y de “Preparación Competencias Clave Nivel 2”. Por último se procedió a dar los diplomas a otro curso vinculado con el área de Mocidade sobre “Xestión de vendas e atención ao público”.
Natalia Hermida aprovechó la ocasión para animar a los vecinos a ampliar su formación “facendo uso dos diferentes programas impulsados desde o Concello para o colectivo, co fin de ofrecer á cidadanía a posibilidade de realizar accións formativas relacionadas con distintas áreas”. También incidió en la necesidad de seguir ofreciendo desde el Concello propuestas en todos los ámbitos “facendo especial incidencia naqueles sectores que poden ter maiores posibilidades de inserción laboral”. Además recordó que se impulsan cursos a lo largo del año dirigidos a vecinos de diferentes edades y priorizando la participación en los mismos de personas desempleadas. l