El Concello firma convenios con Manos Unidas, Apanemi y la Asociación de Diabetes ferrolana

El Concello firma convenios 
con Manos Unidas, Apanemi y la Asociación de Diabetes ferrolana
Miguel Ángel Carmona interviene en el Club de Campo d. alexandre,

El gobierno local firmó ayer, a través de su concejala de Benestar Social, Saínza Ruíz, un convenio con Manos Unidas, otro con Asociación de Diabetes de Ferrol y un tercero con Aspanemi –Asociación de Pais e Nais con nenos con minusvalía–, con el objetivo de contribuir al desenvolvimiento de diferentes proyectos previstos por estas entidades para los próximos meses.
Saínza Ruíz explicó que estas colaboraciones forman parte del compromiso del gobierno “cos colectivos máis vulnerables, con necesidades especiais, que precisan de certo impulso para poder chegar a toda a poboación á que se dirixen”, ya sea bien para sensibilizar sobre una causa, para informar y prevenir sobre hábitos y patologías “que cada día poñen en risco a calidade de vida dos cidadáns ou para facilitar o labor das persoas que realizan tarefas de apoio”.
En este sentido, por ejemplo, desde la concejalía de Benestar Social destacan el convenio firmado con Aspanami, que servirá para desenvolver un programa de apoyo familiar que consistirá en tres fases. “Unha primeira de terapia para pais e nais co fin de lles descubrir e recoñecer o seu potencial e habilidades para facer ese traballo de apoio cos seus fillos”, comentan.
La segunda etapa se basará en un aula pedagógica de atención educativa para niños y niñas en función de sus problemas específicos. Y la tercera, consistirá en terapias individuales para el desarrollo personal y fortalecimiento psíquico.
Sobre la colaboración con la Asociación de Diabete, Saínza Ruíz destacó su importancia por tratarse de “unha patoloxía moi seria, sobre todo nunha poboación tan avellentada como a galega, e sobre a que hai un importante grao de descoñecemento”, destacó, al tiempo que indicó que un 50 por ciento de las personas desconoce que la padece, según estudios recientes.
Asimismo, en virtud del convenio firmado, se pondrá en marcha el programa “Diabete, proxectamos o noso futuro”, coincidiendo con el 14 de noviembre, Día Mundial de la Diabetes. Ese mismo día habrá mesas informativas y espacios de medición de glucosa y a lo largo de todo el mes tendrán lugar talleres, conferencias y diferentes actividades para concienciar sobre la importancia de practicar hábitos de vida saludable “como a mellor forma de prevención, para aqueles casos nos que a patoloxía non é conxénita, obviamente”.

fame e educación
Finalmente, con Manos Unidas se acordó ayer una colaboración para la campaña trienal “Plántalle cara á fame: sementa”, una iniciativa que se desarrollará en tres años, comenzando, como dice su lema, por un trabajo de concienciación, “pois sementando educación é como mellor podemos axudar a que millóns de persoas poidan saír da situación que padecen”, afirma la entidad.
Se llevará a cabo la distribución de material pedagógico y de cartelería con el lema en los colegios y unidades específicas de educación infantil, primaria y secundaria y también en las parroquias de Mondoñedo y Ferrol.n

El Concello firma convenios con Manos Unidas, Apanemi y la Asociación de Diabetes ferrolana

Te puede interesar