El BNG denuncia que Cabanas suspende en cuanto a accesibilidad

El BNG denuncia que Cabanas suspende en cuanto a accesibilidad
Uno de los sumideros de alcantarillado en la avenida do Areal

El BNG de Cabanas denuncia que el municipio incumple la Lei xeral de dereitos das persoas con dicpacidade. Así lo indicó en el último pleno del pasado mes de noviembre donde también afeó la actitud del gobierno local. “O desleixo do goberno municipal é a norma en Cabanas, pero neste caso é especialmente sangrante, pois tiveron catro anos para cumprir a lexislación”, apuntó el portavoz municipal, Iago Varela.
Así tal y como recoge la Lei xeral de dereitos das persoas con discapacidade, se marca un plazo para la consecución de las condiciones básicas de accesibilidad que finalizó ayer 4 de diciembre. “Neste tempo, as actuacións relacionadas coa accesibilidade foron escasas, e varias delas foron ademais impulsadas polo BNG”, indicó, haciendo referencia a la moción de actuación en los locales electorales impulsada por los nacionalistas en julio de 2015.
El BNG apunta a que la situación es especialmente preocupante en la zona urbana con pasos a diferente nivel, escalones y alcantarillado de aguas pluviales que convierten “nun circuito de obstáculos” el tránsito por la zona “non só para as persoas con movilidade reducida”, indicó. “O goberno municipal seguirá escusándose nesa humanización da N-651 que nunca chega, pero desde hoxe mesmo [por ayer] acabáronselle as escusas: Cabanas non cumpre coa lei”. l

El BNG denuncia que Cabanas suspende en cuanto a accesibilidad

Te puede interesar