Blanco defiende que en el caso de los trihalometanos se actuó siguiendo el protocolo

Blanco defiende que en el caso de los trihalometanos se actuó siguiendo el protocolo
El regidor defiende la actuación de Cosma en el episodio | meis

El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, salió ayer al paso de las acusaciones vertidas por el portavoz del PP en la localidad, Marcos López Balado, en referencia al episodio de los altos niveles de trihalometanos registrados en el agua de suministro, episodio sobre el que los populares pedirán en el próximo pleno una compensación para los vecinos. “Cosma actuou en todo momento, como non pode ser doutro xeito, seguindo o Protocolo de autocontrol revisado e aprobado pola Consellería de Sanidade”, señaló.
Incidió en que “en ningún momento se decretou por parte da Consellería de Sanidade, administración competente nestes casos, unha alerta sanitaria para notificar á poboación que a auga non era apta para o consumo, o que demostra unha vez máis o nivel de descoñecemento sobre esta situación que amosa o portavoz dos populares”, dijo, motivo por el que no se procedió a la supresión del suministro, una decisión que, como recordó, corresponderíaa la Consellería de Sanidade.
“As medidas que se tomaron eses días acordáronse coa Xefatura de Sanidade, como marca o protocolo, e desde o primeiro momento da detección desta situación, desde Cosma leváronse a cabo as medidas posibles –purgas de rede– e avisouse á empresa Emafesa para que realizase tamén purgas e cambiase o tratamento da auga”, explicó.
Blanco lamentó la intención del PP de “xerar unha alarma innecesario na poboación” y los acusó de, después de seis años en el Concello, desconocer el funcionamiento y competencias de la administración local. A esto también aludió en referencia a la propuesta de los populares de crear una nueva conexión entre los barrios de Santa Icía y O Alto do Castiñeiro, “unha posibilidade que non contempla o PXOM, explicación que lle darían os servizos técnicos do Concello se se molestase, minimamente, o portavoz popular en informarse sobre ese asunto”, aseveró.
En referencia al díptico remitido por Cosma con el recibo del agua, Blanco indicó que “das 587 palabras do mesmo tan só se quede con dúas, bonificación e subvención, que nalgúns casos se alternaron para non reiterar, pero no que en todo momento se ofrecían as oportunas explicacións á veciñanza, partindo do propio título: “Bonificación de taxas e do coeficiente de vertido”.
El regidor también lamentó que, con respecto al antiguo cuartel de la Guardia Civil de Xuvia, “os populares confundan o que eles chaman ‘falta de ideas’ cunha serie de propostas das que se estudará a súa viabilidade técnica, loxicamente, analizada polo pertinente estudo técnico”.

Blanco defiende que en el caso de los trihalometanos se actuó siguiendo el protocolo

Te puede interesar